dimecres, 26 d’octubre del 2011

Bona castanyada!

Ahir al matí parlàvem de si celebrarem Halloween o la Castanyada, mentre us acabeu de decidir us deixo uns jocs molt divertits sobre aquest tema (fins i tot hi ha un karaoke...!)

Jo ho tinc ben clar: la Castanyada és genial. I més encara quan tastes panellets taaan boníssims com els que  m'ha portat l'àvia d'en Joan Martín...Moltes gràcies!
Us en volia guardar algun però eren tan exquisits que no me n'ha sobrat ni una engruna! Glups!
Que en fareu vosaltres de panellets?
Us asseguro que és molt més divertit fer-ne que sortir a demanar: "Trick or treat"!
Per si us animeu, aquí trobareu la recepta:
Bona Castanyada!

3 comentaris:

  1. ummmm quins panellests mès bons!1 m'encanten, són els que mès m'agraden
    sara

    ResponElimina
  2. Dema portare una receta de panellets bonisims que fa la meva mare jose.

    ResponElimina